Ақсу ауылдық округі

Ақсу ауылдық округінің әкімі - Есимханов Кайрат Муктарханұлы

Өмірбаян

Мен, Есимханов Кайрат Муктарханұлы 29.08.1966 жылы Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы, Ақсу ауылында дүниеге келдім. Ұлтым қазақ, «Нұр Отан» ХД партиясының мүшесімін. 1983 жылы Ақсу орта мектебін бітірдім. Өзімнің еңбек өтілімді 1983 жылдың қыркүйек айында «Верх- Катунь» совхозында жұмысшы болып бастадым. 1984 жылы әскер қатарына шақырылып, 1986 жылға дейін Алтай өңірінде өз әскери борышымды атқардым.1986 жылдан 1990 жылдар аралығының шілде айынан бастап Семей қаласының зооветеринарлық институтының «ветеринар» мамандығы бойынша білім алдым. 1990 жылдың маусым айынан 2006 жылдың қазан айына дейінгі аралықта Катонқарағай ауданының Ақсу ауылында орналасқан «Верх- Катунь» совхозында әр түрлі салада қызмет атқардым. 2007 жылдың қаңтар айынан бастап 2014 жылдың шілде айына дейін Қатонқарағай мемлекеттік ұлттық паркінде инспектор болдым. 2014 жылдың шілде айынан 2016 жылдың тамыз айы аралығында «Ақсу ауылдық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінде бас маман болып жұмыс атқардым. 2016 жылы 29 тамыздан бастап, Ақсу ауылдық округінің әкімі болып тағайындалдым.
Үйленгенмін, екі бала тәрбиелеп отырмын.

Негізгі міндеттері

Селолық округтің әкімі заңнамаға сәйкес азаматтардың өтініштерін, арыздарын, шағымдарын қарайды, азаматтардың құқықтарын және бостандықтарын қорғау жөнінде шаралар қолданады; бюджетке салық жинауда көмек көрсетеді; жоғары тұрған әкімдікке әкім аппараты әкімшісі шығатын , мәслихатпен сәйкес келетін қаражаттық бағдарламаларды бекіту үшін өңдейді және енгізеді; өз құзыретінің шегінде жер қатынастарын реттеуді жүзеге асырады; округтің мемлекеттік тұрғын үй қорының сақталуын, сондай-ақ селолық округтегі автомобиль жолдарының құрылысын, қайта құрылуын, жөнделуін және ұсталуын қамтамасыз етеді; шаруа (фермерлік) қожалықтарын ұйымдастыруда, кәсіпкерлік қызметті дамытуда көмек көрсетеді; өз құзыретінің шегінде жаппай әскери міндеттер мен әскери қызмет, азаматтық қорғасын, сондай ақ жұмылдыру даярлығы және жұмылдыру мәселелері жөнінде заңнаманы орындауды ұйымдастырады және қамтамасыз етеді; нотариалдық әрекет жасауды, азаматтық хал - жағдайының актілерін тіркеуді ұйымдастырады; табысы аз азаматтарды анықтайды, жоғары тұрған органдарға жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету, атаулы әлеуметтік көмек көрсету жөнінде ұсыныстар енгізеді, жалғыз басты кәрі азаматтарға және еңбекке қабелетсіз азаматтарға үйде қызмет көрсетуді ұйымдастырады; қоғамдық көліктің жүруін ұйымдастырады; жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен өзара іс-қимыл жасайды; шаруашылық бойынша кітаптардың статистикалық есебін жүзеге асырады; өз құзыретінің шегінде елді мекендерді сумен қамтамасыз етуді ұйымдастырады және суды пайдалану мәселелерін реттейді; елді мекендерді көркейту, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазалау бойынша жұмыстарды ұйымдастырады; туыссыздарды жерлеуді және зираттар мен өзге де жерлеу орындарын тиісті қалпында ұстау жөнінде қоғамдық жұмыстарды ұйымдастырады; оқушыларды мектепке барар және қайтар жолын тегін әкелуді ұйымдастыру; жоғары тұрған әкім алдында өзіне жүктелген функцияларды іске асыруға жауапты. Селолық округі әкімінің қызметіне өзге де мәселелерді шешу жүктелуі мүмкін.

kn  Жеке және заңды тұлғаларды қабылдау: күнделікті, 09.00-18.00
kn   Байланыс телефоны: 8(72330) 25-372

 

Мұрағат

 

kn Ақсу ауылдық округінің9 айлықбойыншаәлеуметтік-экономикалықдамуыжайындақорытынды *.doc 79 KB
kn 2013 жылдың қорытынды көрсеткіштері бойынша округтің әлеуметтік-экономикалық дамуы және 2014 жылғы міндеттер туралы» Ақсу ауылдық округі әкімінің есеп беру баяндамасы *.doc 76 KB

 

 

Парақтар өзгертілді: 25-09-2017