Аудан әкімі аппараты

kn «Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің ЕРЕЖЕСІ (*.doc 61 KB)

Аудан әкімінің орынбасары

Тыныбеков Жанболат БатталұлыАудан  әкімінің орынбасары - Тыныбеков Жанболат Батталұлы
Жанболат Батталұлы 1971 жылы 25 желтоқсанда Катонқарағай ауданының Чернова ауылында дүниеге келген. Ұлты қазақ, білім жоғары, Алматы зоотехникалық малдәрігерлік институтын зооинженер мамандығы, Қазақ ұлттық аграрлық университетін орман шаруашылығы инженері мамандығы бойынша тәмамдаған.

Еңбек жолын 1989 жылы «Чернова қой кеңшарында» құрылыс бөлімінің балташысы болып бастады. 1996 – 2000 жылдары Семей қаласында әскери қызметін өтеді. 2004 жылы Катонқарағай Мемлекеттік Ұлттық табиғи паркінің Чернова орманшылығының инспекторы, кейін осы Чернова орманшаруашылығының орманшысы, 2008 – 2011 жылдары Катонқарағай Мемлекеттік Ұлттық табиғи паркі бас директорының орынбасары қызметтерін атқарған. 2011 жылдың 28 қарашасына дейін Аққайнар ауылдық округінің әкімі. 2012 жылдың 17 қыркүйегінен бастап Катонқарағай ауданы әкімінің орынбасары.
Үйленген.Екі баланың әкесі.

kn  Байланыс телефоны: 8(72341)2-12-30

 

Бексултанов Ернар Аскабылович Аудан әкімінің орынбасары - Бексұлтанов Ернар Асқабылұлы

1979 жылдың 21 маусымында Торғай облысы, Арқалық ауданы, Молодежная ауылында дүниеге келген.
1998 жылы Новопокровский совхоз-техникумын (Бизнес-коллдеж) ауылшаруашылығы агрономиясы және экономика мамандығы бойынша бітірген, агроном-экономист.
2004 жылы Қазақ қаржы-экономикалық институтын  экономист-менеджер мамандығы бойынша аяқтаған.
Үйленген, үш баласы бар. «Нұр Отан» партиясының мүшесі. Мемлекеттік қызметтегі еңбек өтілі - 12 жыл.
Бұған дейін ШҚО жер қатынастары басқармасы басшысының орынбасары қызметін атқарған.
2016 жылдың желтоқсанынан бастап Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының ұйымдастырушылық-бақылау бөлімінің басшысы болды.
2017 жылдың 6 қаңтарынан бастап аудан әкімінің өкімімен Катонқарағай ауданы әкімінің экономика және қаржы мәселелері бойынша орынбасары лауазымына тағайындалды. 

Лауазымдық міндеттері:
Бюджетті түзу және оның орындалуына басшылық жасап, қадағалайды. Экономика және бюджеттік жоспарлау, қаржы бөлімінің, пошта,  кәсіпкерлік, бөлімдерінің іс-қызметтерін үйлестіру.
Салық комитетімен, қазынашылықпен, екінші дәрежелі банктермен, сақтандыру серіктестіктерімен, МЗТО жұмыстарын үйлестіреді.
Шағын және орта бизнес кәсіпорындарының іс-қызметтерін үйлестіру.
Халық тұтынатын тауарларды өндіруді ұйымдастыру, сауда қызметін көрсету, тұтынушылар құқықтарын қорғау мәселелеріне жедел басшылық жасау.
Мемлекеттік коммуналды меншікті басқаруды ұйымдастыру мәселелері.
Төлемдерді өндіру жөніндегі комиссияның, бюджеттік комиссияның іс-қызметіне басшылық жасау.
Ақша айналымы, несиелеу, өндірістік күштерді тиімді пайдалану және перспективалық болжамдау, материалдық-техникалық, еңбек қорлары мәселелерін шешу. Мемлекеттік коммуналды меншікті басқаруды ұйымдастыру. Инфляцияға қарсы күрес жөніндегі штаб жұмысын басқарады


kn  Байланыс телефоны 8 (72341) 2–95 -72

 

Құрмамбаев Ренат Тілеуханұлы  Аудан әкімінің орынбасары - Құрмамбаев Ренат Тілеуханұлы
1980 жылы 25 қантарында ШҚО Большенарым ауданының  Ново-Березовка ауылында туған. Екі жоғары білімі бар: ШҚМУ экономика факультетінің  «инженер-педагог» мамандығы бойынша, 2001жылы; ҚАЕУ заң факультетінің «заңгер» мамандығы бойынша, 2006 жылы оқу бітірді.
Еңбек жолын дене шынықтыру, еңбек мұғалімі қызметімен Жаңа Үлгі, Ульян, Дамитов атты мектептерден бастады. 2003-2005 жылдары Катонқарағай аудандық ішкі саясат, мәдениет бөлімінде бас маман, 2005-2009 жылдары Катонқарағай ауданы әкімі аппаратында кадрлық, мемлекеттік –құқықтық жұмыс бөлімінің меңгерушісі, 2009-2011жылдары Шығыс Қазақстан облысы әкімі аппаратында ұйымдастыру-инспекторлық бөлімінің бас инспекторы қызметін атқарды. 2011 жылғы 06 маусымдағы  аудан әкімінің өкімімен аудан әкімінің орынбасары лауазымына тағайындалды. 
2011 жылғы 06 маусымынан 2014 жылдың 20 қыркүйегіне дейін  аудан әкімінің өкімімен аудан әкімінің орынбасары лауазымына жұмыс атқарды. 2014 жылдың 20 қыркүйегінен  аудан әкімінің өкімімен ауданы әкімі аппаратының басшысы лауазымына тағайындалды.
Үйленген, екі бала тәрбиелеп отыр.
Шығыс Қазақстан облысы бойынша екінші деңгейдегі аттестаттау комиссиясының 2017 жылғы 05 сәуірдегі шешімімен лауазымын жоғарылатуға ұсынылды.

Лауазымдық міндеттері:
Ішкі саясаттың басым бағыттары. Қоғамдық пікірді зерттеу, зерделеу. Ақпараттық талдау орталықтарының жұмысын үйлестіру. Әлеуметтік инфрақұрылымдардың үкіметтік емес қоғамдық ұйымдармен, саяси партиялармен, қозғалыстармен, діни ұйымдардың жұмысын үйлестіру. Аудандық ішкі саясат, мәдениет және тілдерді дамыту, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар, білім, дене шынықтыру және спорт бөлімдерінің, зейнетақы төлеу орталығы, мұрағат, мұражай, психологиялық-медициналық, педагогикалық консультация мекемесі және денсаулық сақтау салаларының жұмысын үйлестіру. Әлеуметтік салалар бойынша стратегиялық даму бағдарламалары мен орта мерзімдік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету. Мекемелер мен кәсіпорындарда Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі талаптарының орындалуын, еңбек қатынастарының реттілігін, еңбек қорғау шараларының орындалуын қамтамасыз ету. «Жастар саясаты» бағдарламасының орындалуын ұйымдастыру. Әскери патриоттық тәрбие беру мәселесі бойынша және әскерге тіркелу мен әскери қызметке шақыру жөніндегі іс шараларды ұйымдастыру. Ономастикалық, нашақорлыққа және есірткі бизнесіне қарсы күрес, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, қылмыспен күрес және оның алдын- алу жөніндегі, кәмелетке толмағандардың құқығын қорғау, отбасы және гендерлік саясат жөніндегі комиссиялардың жұмысына басшылық ету. Телекоммуникация және пошта-байланыс торабы қызметінің мәселелерін шешу. Көші-қон мәселесі бойынша жұмыстар жүргізу. Мемлекеттік және салалық бағдарламалардың іске асырылуын қамтамасыз ету. Оның құзырына кіретін мәселелер бойынша аудандық әкімдіктің қызметін үйлестіру. Сапа менеджменті жүйесінің халықаралық стандарты (ИСО-9001:2008) талаптарын орындау. Жеке және заңды тұлғалармен жеке қабылдаулар жүргізу.

kn  Байланыс телефоны: 8(72341) 2-11-97

Байгунусов Айбек ВладимировичШҚО Катонқарағай  ауданы әкімі аппаратының басшысы - Байгунусов Айбек Владимирович

Байгунусов Айбек Владимирович 1971 жылы 17 ақпанда Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданының  Верх-Березовка ауылында туған. Жоғары білімі бар: Қазақ мемлекеттік аграрлық университеті,  «инженер-педагог» мамандығы бойынша оқу бітірді.
Еңбек жолын 1988 жылы 29 қыркүйек айында Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы Өрел ауылы «Катонқарағай» совхозында жұмысшы ретінде бастады. 1989 жылы 01 маусымнан 1991 жылғы 28 мамыр аралығында әскер қатарында борышын өтеді. 2009-2014 жылдар аралығында  Малонарым орта мектебінің директоры қызметін атқарды. 2014 жылғы желтоқсан айынан 2017 жылғы шілде айы аралығында Катонқарағай ауданының Солоновка ауылдық округінің әкімі қызметін атқарды. 2017 жылғы 17 шілдедегі аудан әкімінің өкімімен Катонқарағай аудан әкімі аппаратының басшысы лауазымына тағайындалды. 
Үйленген, төрт бала тәрбиелеп отыр. 

Лауазымдық міндеттері:
Аудан әкімінің қызметін ақпараттық-талдау тұрғысынан, ұйымдық- құқықтық және материалдық- техникалық жағынан қамтамасыз ету. Аудан әкімдігі отырыстарына мәселелерді дайындау жөніндегі аудандық атқарушы органдардың қызметін жоспарлау, үйлестіру, аудан әкімдігінің жұмыс жоспарын және оның қаулыларын орындауды бақылау.
Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің нормативтік актілерін, облыс және аудан әкімдерінің шешімдерін, өкімдері мен тапсырмаларын орындау бойынша қала, ауылдық округтері әкімідерінің, аудан әкімінің дербес бөлімдерінің қызметін үйлестіру.
Аудан әкімінің облыс әкімінің кеңсесімен байланысын қамтамасыз ету және олардың тапсырмаларын орындауды ұйымдастыру.
Аудан әкімінің аудандық маслихатпен өзара қызметті қамтамасыз ету. Аудан әкімі тағайындайтын кадрлар жөнінде ұсыныстар, аудандық атқарушы органдардың басшылары мен қала, ауылдық округі әкімдерін тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы ұсыныстар дайындау. «Мемлекеттік қызмет туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді;
Аудан әкімі аппаратының жұмысын техникклық қамтуды іске асыратын қызметкерлерді жұмысқа қабылдау және жұмыстан босату. Облыстық сайлау комиссиясымен, аудандық аумақтық сайлау комиссиясымен өзара қызметті қамтамасыз ету. Қылмысқа, Сыбайлас жемқорлыққа, нашақорлыққа қарсы күрес жөнінде қабылданған бағдарламалардың орындалуынга бақылау жасайды, аудан әкімі аппаратының құқық қорғау органдарымен жұмысындағы ұйымдастырушылық байланысты іске асырады.
Өз міндетін халықаралық стандарты ИСО 9001:2000 сапа менеджменті жүйесінің талаптары  на сай атқарады.

kn  Байланыс телефоны: 8-72341-2-18-69

 

Аңсабаев Олжас МанасұлыКатонқарағай ауданы әкімінің АҚ және ТЖ жөніндегі көмекшісі - Аңсабаев Олжас Манасұлы

Аңсабаев Олжас Манасұлы 1989 жылы 06 маусымда Большенарым ауданы Большенарым ауылында дүниеге келді. Ұлты қазақ. 2007 жылы Большенарым ауылдық Лицейін бітірді. 2014 жылы Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік техникалық университетінің «Орман қорлары және орманшылық» мамандығы бойынша бітіріп, ауыл шаруашылығы магистрі дәрежесі берілді.
Еңбек жолын 2011 жылы 25 шілдеде «Большенарым орман шаруашылығы» ММ-де Көк-Терек орманшылығы орманшысының уақытшы көмекшісі болып бастады. 2014 жылы ШҚО табиғи ресурстар және табиғат падалануды реттеу басқармасының, «Орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» бөлімінің бас маманы қызметін атқарды. 2014 жылғы қыркүйек айынан Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының инспекторы болып қызмет атқарды. 2016 жылғы 31 мамырдан қазіргі уақытқа дейін Катонқарағай ауданы әкімінің азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар жөніндегі көмекшісі болып қызмет атқарып келеді.

 

 

 

 

Жакитов Серик МурзавалиевичШҚО Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының ұйымдастыру

Жакитов Серік Мырзауәлиұлы 1989  жылдың 07 қаңтарында  Шығыс Қазақстан облысы Большенарым ауданының , Большенарым ауылында дүниеге келген. Екі жоғары білімі бар: ШҚМУ экономика факультетінің  «қаржы» мамандығы бойынша, 2010 жылы; ҚАЕУ заң факультетінің «заңгер» мамандығы бойынша, 2012 жылы оқу бітірді.
Еңбек жолын 2011 жылы 01 шілде айынан «Катонқарағай ауданының жұмыспен қамту орталығы» ММ-де маман ретінде бастады.  2012 жылдың тамыз айынан 2014 жылдың тамыз айы аралығында «Катонқарағай ауданының қаржы бөлімі» ММ-де бас маман қызметін атқарды. 2014 жылдың тамыз айынан Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының ұйымдастыру және бақылау бөлімінің бас маманы болып жұмыс атқарды. 2017 жылдың наурыз айынан қазіргі уақытқа дейін Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының ұйымдастыру және бақылау бөлімінің басшысы лауазымында қызмет атқарады.

Орындайтын қызметтерi:

Бөліммен басқаруды жүзеге асырады. Облыс, аудан әкімінің өкім, шешімдерінің орындалуына бақылау жасайды. Қазақстан Республикасының Президенті, Қазақстан Республикасы Парламентінің, өкілдік үкіметінің жергілікті органдарының депуттатарын, мемлекеттік референдумдарының сайлауына ұйымдастыру-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асыру. Бөлімге түскен жеке және заңды тұлғалардың хаттарын және ауызша өтініштерін қарастыру. Бөлімнің келешек және ағымдағы жоспарлауын жүзеге асыру, оның орындалуына бақылауды қамтамасыз ету.
Аудан әкімінің аппараттық кеңесте берген тапсырмаларын және аудан әкімінің тұрғындар алдында берген есебі кезіндегі сын-ескертпелер мен ұсыныстардың орындалуына бақылау жасайды.

Аудан әкімінің аппараттық кеңесіне  күн тәртібін әзірлеу. Аудан әкімінің аппараттық кеңесіне    құжаттарды әзірлеу.  Облыстық әкімшілік отырысына құжаттарды әзірлеу. ЖТТ базасының дерекқорын жүргізу. Аулдан әкімінің желілік кестесін әзірлеу. Аудан көлемінде өткізілетін ісшаралардың жоспарын әзірлеу. Әкімшілік бойынша  кезекшілік кестесін құру.
kn  Байланыс телефоны 8(72341)29304


Құсманова Лашын Қалиахметқызы ШҚО Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының кеңсе және ақпараттық технологиялар бөлімінің басшысы- Құсманова Лашын Қалиахметқызы

1961 жылы  17 наурызда  Шығыс Қазақстан облысы Большенарым ауданы Майемер ауылында дүниеге келген.

1985 жылы Өскемен құрылыс - жол институтының «Экономика және қала шаруашылығын ұйымдастыру» мамандығы бойынша аяқтаған, біліктілігі «Инженер-экономист»;  1985 -жылдарда өз еңбек жолын аудандық орталық емханасының экономисі болып жұмыс жолын бастаған. 2000 жылдан 2007 жыл аралығында  Катонқарағай  аудандық  аумақтық Басқармасында кадр мәселесі жөніндегі инспектор маманы болып қызмет атқарған. 2007 жылдан 2013 жылдың шілдесіне дейін Катонқарағай ауданы  әкім аппаратындағы кеңсе бөлімнің меңгерушісі, 2013 жылдың шілдесінен қазіргі уақытқа дейін Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының кеңсе және ақпараттық технологиялар бөлімінің басшысы лауазымында қызмет атқарады.

Орындайтын қызметтерi

Кеңсе және ақпараттық технологиялар қызметімен басқару және бөлім алдында тұрған міндеттерді қамтамасыз ету. Әкім аппараттарында және оның бөлімдерінде ауылдық округтерде іс-жүргізуді және оның бақылауын ұйымдастыру. Әкім аппараттарында және оның бөлімдерінде,  ауылдық округтерде атқарушылық тәртіптің жағдайын талдау. Облыс әкімінің қаулылары мен өкімдерінің орындалуын бақылау және  аудан  әкімінің тапсырмаларындер ұйымдастыру, олардың орындаушылармен уақтылы орындалуына бақылауды жүзеге асыру.  Аудан әкімі аппаратының құжат айналымы, «ЭСЕДО» бағдарламасымен жұмыс жүргізу, бағалық талдау бойынша дұрыс есеп беруді бақылау.  Мұрағат құжаттарын уақытша сақтауды, оларды өңдеп және мемлекеттік мұрағатқа тапсыруды ұйымдастыру. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыруға, жеке мәселелер бойынша қабылдауға бақылауды ұйымдастыру.
Отбасылы, 3 бала тәрбиелеп, өсірген. «Нұр Отан» партиясының мүшесі.

kn  Байланыс телефоны 8(72341)21838

 

Солтанбаева Анзира КаирбековнаКатон қарағай ауданы әкімі аппаратының персоналды басқару бөлімінің басшысы - Солтанбаева Анзира Каирбековна
Солтанбаева Анзира Каирбековна 1977 жылы 01 сәуірде Шығыс Қазақстан облысы Большенарым ауданының  Солоновка ауылында туған. Екі жоғары білімі бар: 1999 жылы Шығыс Қазақстан техникалық университетін инженер-экономист мамандығы бойынша, 2005 жылы Шығыс Қазақстан техникалық университетін физика және информатика мұғалімі мамандығы бойынша оқу бітірді.
Еңбек жолын 2002 жылы Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы Юбилейное орта мектебінде физика пәні мұғалімі болып бастады. 2011-2017 жылдар аралығында «Катонқарағай аудандық мәслихатының аппараты» мемлекеттік мекемесінде бас маман - бас бухгалтер болып бастады. 2017 жылғы 03 шілдедегі аудан әкімінің өкімімен Катонқарағай аудан әкімі аппаратының персоналды басқару бөлімінің басшысы лауазымына тағайындалды. 
Тұрмыста, үш бала тәрбиелеп отыр. 
Катонқарағай ауданының жергілікті атқарушы органдарының «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін аттестаттау  комиссияс ының 2017 жылғы 18 сәуірдегі шешімімен лауазымын жоғарылатуға ұсынылды.

Бөлімнің міндеттері мен функциялары:

Мемлекеттік органның персоналды басқарудың тұтас жүйесін қалыптастыру. Мемлекеттік органның персоналды басқарудың тұтас жүйесі шеңберінде мемлекеттік қызметті өткеруді қамтамасыз ету. Мемлекеттік органда ұжымдық мәдениетті қалыптастыру және қолайлы әлеуметтік-психологиялық еңбек климатын дамыту.
мемлекеттік органның персоналды басқару стратегиясын әзірлеу және іске асыру;
мемлекеттік органның кадр, оның ішінде мамандық және біліктілік бойынша қажеттілігін талдау және жоспарлау;
мемлекеттік органның кадр құрамын қалыптастыру, конкурстық іріктеуді ұйымдастыру;
мемлекеттік органның кадр мониторингі және кадрлық іс жүргізуді, оның ішінде «е-қызмет» персоналды басқарудың ақпараттық жүйесі арқылы жүргізу; әкімшілік мемлекеттік қызметшілерінің біліктілік талаптарын сақталуын қадағалау. мемлекеттік органда кәсіби бейімделу мен тәлімгерлікті ұйымдастыру;) мемлекеттік органның кәсіби кадр дамуын, оның ішінде қайта даярлау, біліктілігін арттыру, тағылымдамалардан өтуін ұйымдастыру арқылы қамтамасыз ету; конкурстық, аттестаттау, тәртіптік және кадр мәселелері жөніндегі өзге де комиссиялардың қызметін ұйымдастыру және қамтамасыз ету; мемлекеттік қызметке кіру, өткеру және тоқтату рәсімдерін сақтауды қамтамасыз ету;
мемлекеттік қызметшілердің қызметіне бағалау жүргізуді ұйымдастыру, олардың аттестаттау рәсімдерінің сақталуын қамтамасыз ету;
мемлекеттік қызметкерлерінің жеке бас құжаттарының және қызметтік тізімдеріне дербес деректерiн, бағалау, аттестаттау және оқудан өту нәтижелерi туралы мәлiметтердi уақытылы толтырылуды қамтамасыз етеді.
мемлекеттік органда еңбек заңнамасы мен мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың орындалуын қамтамасыз ету, еңбек режимі мен жағдайларының сақталуын, сондай-ақ мемлекеттік қызметте болуға байланысты шектеулердің сақталуын қамтамасыз ету;
мемлекеттік қызметшілердің әлеуметтік және құқықтық қорғалуын қамтамасыз ету, мемлекеттік орган басшысына оларды көтермелеу және ынталандыру бойынша ұсыныстарды енгізу.

kn  Байланыс телефоны: 8(72341)21354

 

Какоков Алтайбек ШаяхметовичШҚО Катонқарағай  ауданы әкімі аппаратының мемлекеттік-құқықтық мәселелер бөлімінің басшысы - Алтайбек Шаяхметович Какоков 1963 жылғы 7 қаңтарда Шығыс Қазақстан облысы Большенарым ауданы Большенарым ауылында дүниеге келген. Білімі жоғары.
Мектепті бітірген соң Большенарым ауданының «Қазақстанның 40 жылдығы» совхозында жұмыс істеген, 1980-1985 жылдары Ново-Покровка совхоз-техникумын тәмамдап, Большенарым ауданының «Қазақстанның 40 жылдығы» совхозында веттехник, содан соң Большенарым ауданының  АКТУ -22 тәрбиеші болып жұмыс істеген, 1994 жылдан 1997 жылдар аралығында интернат директоры, 1997 жылдан ішкі істер органдарында аға жедел уәкілі қызметін атқарған, 2003 жылдан ШҚО МСЭҚБ Катонқарағай ауданы бойынша басқармасының жетекші маман-заңгері, 2007 жылдан бастап Катонқарағай аудандық мәслихаты аппаратының бас маманы, 2017 жылдың мамыр айынан бастап аттестация қорытындысы бойынша Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының мемлекеттік-құқықтық бөлімінің басшысы лауазымына ауыстырылды.

Бөлім басшысының міндеттері:
Мемлекеттік-құқықтық жұмыстар бөлімінің жұмысын үйлестіреді, басшылық жасайды;
Аудан әкімінің және оның аппаратының мүліктік және басқада заңды  құқықтары жөніндегі мүддесін заңды құралдар арқылы қорғауға қатысады;
Лауазымды қызметкерлеріне және дербес бөлімдеріне, қала ауылдық округ әкімі аппаратына құқықтық жұмыстар жөнінде кеңестер береді;
Аудан әкімдігінің қала, ауылдық округ әкімдерінің нормативтік құқықтық актілерінің, нотариаттық іс-әрекет есебін жүргізу және мониторингін тиісті органдарға беруін қамтамасыз етеді;
Аудан әкімінің және әкімдіктің актілер жобаларының заңнама талаптарына сәйкес келуін тексереді, оларға беттер бойынша дәйектендіру жүргізеді;
Аудан әкімінің нормативтік –құқықтық актілерінің жобасын дайындауға қатысады;
Аудан әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеуден өткізілуін қамтамасыз етеді;
Қала, ауылдық округ әкімшіліктерінің, дербес бөлімдерінің, аудан әкімінің аппаратының мемлекеттік қызметкерлеріне құқықтық оқуды өткізілуін ұйымдастырады;

Қазақстан Республикасының «Медиация туралы» заңына сәйкес кәсіби емес медиаторлардың және алқабилердің тізімін жүргізеді, есебін береді.
Құқық қорғау саласындағы әр түрлі бағдарламалармен жұмыс жасайды, Өз міндетін халықаралық стандарты ИСО 9001:2000 сапа менеджменті жүйесінің талаптарына сай атқарады.

Мемлекеттік құқықтық жұмыстар бөлімінің жұмысын үйлестіруді, аудан әкімінің және оның аппаратының мүліктік және басқа да заңды  құқықтары жөніндегі мүддесін заңды құралдар арқылы қорғауға қатысу, лауазымды қызметкерлеріне және дербес бөлімдеріне, қала ауылдық округ әкімі аппаратына құқықтық жұмыстар жөнінде кеңестер беру, аудан әкімдігінің қала, ауылдық округ әкімдерінің нормативтік құқықтық актілерінің, нотариаттық іс-әрекет есебін жүргізу және мониторингін тиісті органдарға беруін қамтамасыз ету, қала, ауылдық округ әкімдерінің, дербес бөлімдерінің, аудан әкімінің аппаратының мемлекеттік қызметкерлеріне құқықтық оқуды өткізілуін ұйымдастыру, Қазақстан Республикасының «Медиация туралы» заңына сәйкес кәсіби емес медиаторлардың  және алқабилердің тізімін жүргізу және есебін беру, құқық қорғау саласындағы әр түрлі бағдарламалармен жұмыс жасау, орындалуын қадағалау, тоқсандық жылдық есебін жүргізу, аудандық құқық бұзушылыққа қарсы ведомствоаралық комиссияға хатшылық ету және құжаттарының сақталуына жауап беруді қамтамасыз етеді.

Аудан әкімінің және әкімдіктің актілер жобаларының заңнама  талаптарына сәйкес келуін тексеру оларға беттер бойынша дәйектендіру жүргізу, аудан әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеуден өткізілуін қамтамасыз ету, өз міндетін халықаралық стандарты  ИСО 9001:2000 сапа менеджменті жүйесінің талаптарына сай атқарады.

 

kn  Телефон: 8-72341-2-23-44

Қазиева Динара Оралқанқызы ШҚО Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының қыржы-шаруашылық  бөлімінің басшысы- Қазиева Динара Оралқанқызы

1978 жылы  02 қазанда   Шығыс Қазақстан облысы Большенарым ауданы Ново-Хайрузовка ауылында дүниеге келген.
2011  жылы Шығыс Қазақстан аймақтық университеттін «Қаржы» мамандығы бойынша аяқтап, «Қаржы бакалавры» академиялық дәрежесі берілді.
Еңбек жолын 2000 жылы «Ұшқын» шаруа қожалығында есепші болып бастаған.  2007 жылдан 2013 жылдың желтоқсан айына дейін Катонқарағай ауданы  әкім аппаратында штаттан тыс бухгалтер болып қызмет атқарған. 2013 жылғы желтоқсан  2015 жылғы сәуір айы аралығында  «Катонқарағай ауданының қаржы бөлімі» ММ -де  бас маманның міндетін атқарушысы және бас маман лауазымдарында  қызмет атқарған. 2015 жылдың сәуір айынан 2016 жылдың тамызына дейін «Катонқарағай ауданының экономика және қаржы бәлімі» ММ -де бас маман болып қызмет атқарған. 2016 жылғы 1 тамыздан бастап « Катонқарағай аудан әкімінің аппараты» ММ-де  қаржы –шаруашылық бөлімінің басшысы лауазымына тағайындалды.

Орындайтын қызметтерi :  Аудан әкімінің өткізетін іс-шараларын ұйымдық-техникалық қамтамасыз ету. Аудан әкімі аппаратының қаржы-шаруашылық жұмысына басшылық жасау және техникалардың жүріп тұруын реттеу, өз құзырындағы мәселелер бойынша аудан әкімі аппаратының басшысына ұсыныс енгізу. Қазақстан Республикасы Қаржы Министрі және Қазынашылық департаменті бекіткен арнайы қолданыстағы  Ереже мен Нұсқауға сәйкес аудан әкімі аппаратындағы бухгалтерлік барлық есеп жұмыстарын жүргізу. Бюджеттік қаржының мақсатты және тиімді пайдалануын бақылау. Қаржылық жылға арналған мемлекеттік сатып алу жоспарына сәйкес қаралған қаржының игерілуін, сатып алу заңдылықтарының сақталуын қадағалау, бақылау жасау. Мүліктер мен заттардың тозуына заңдылықтарға сәйкес жыл сайын мониторинг жүргізіп, есептен шығару және түгендеу жұмыстарының атқарылуын бақылау. Аудан әкімі аппаратында сапа менеджменті жүйесінің халықаралық стандарты (ИСО-9001:2008) талаптарының орындалуын қадағалау. Бөлімнің жылдық және тоқсандық жоспарын әзірлеу, оның орындалу барысы туралы ақпарат ұсыну.

kn Байланыс телефоны 8 (72341) 2–16-41

 

Парақтар өзгертілді: 08-11-2017