Аудан әкімі аппараты

 

kn «Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің ЕРЕЖЕСІ (*.doc 61 KB)

Аудан әкімінің орынбасары

Тумашинов Досымбек ШабдановичАудан  әкімінің орынбасары - Тумашинов Досымбек Шабданович 1974 жылы 29 сәуірде дүниеге келген. Жоғары білім бар. 2012 жылы Шығыс Қазақстан аймақтық университетін менеджмент мамандығы бойынша менеджмент бакалавры академиялық дәрежесі берілді. 2014 жылы Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік техникалық университетінің радиотехника, электроника және телекоммуникациялар мамандығы бойынша техника және технология дәрежесі берілді. Еңбек жолын 1993 жылы Большенарым ауылының 3 санатты автопарк жүргізушісі. 1996 жылы ақпан айынан бастап Большенарым телекоммуникация торабының комерция қызмет жөніндегі директоры. 1997 жылы қыркүйектен бастап Большенарым телекоммуникация торабының бартері бойынша оператор болып ауыстырылды. 1998-2002 жылдар аралығында Шығыс Қазақстан облыстық тұтынушылар одағы басқармасының байланыс және көлік бөлімінің бас инженері. 2002-2008 жылдар аралығында Өскемен қаласының «Өскемен сантехмонтаж» ЖШС бас инженері. 2008-2012 жылдар аралығында Катонқарағай аудандық телекоммуникация торабының директоры. 2012-2016 жылдар аралығында Катонқарағай аудандық өндірістік телекоммуникация торабының бастығы болып ауыстырылды. 2016-2017 жылдар аралығында Улкен Нарын ауылы техникалық қызмет көрсету орталығының Зырян желілік техникалық цехының бастығы лауазымына ауыстырылды. 2017 жылдан техникалық қызмет көрсету орталығының Зырян желілік техникалық цехының бастығы. 2017 жылдан бастап Катонқарағай ауданының «АлтайКомХозСервис» коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынның басшысы. 2019 жылдың 18 наурыздан аудан әкімінің № 50-ж өкімімен Катонқарағай ауданы әкімінің орынбасары болып тағайындалды. Үйленген, 3 бала тәрбиелеп отыр.

Функционалдық міндеттері: Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары; сәулет, қала құрылысы және құрылыс; ветеринария бөлімдерінің жұмыстарын қадағалайды.  энергетикалық компаниялар,  жұмылдыру дайындығы бойынша, инфрақұрылым мен тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын дамытуға арналған жұмыспен қамту және әлеуметтік мемлекеттік бағдарламалардың орындалуын қамтамасыз ету.  Құрылыс кәсіпорындарының жұмыстарын бақылау және мониторингін жасап, олардың қызметінің тиімділігіне құрылыстың өсу резервтерін анықтауды ұйымдастырады. Құрылыс саласындағы халықаралық және шекара маңы ынтымақтастығы мәселелерін үйлестіріп, құрылыс өнеркәсібін дамыту саласын және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын дамыту саласындағы жобаларды іске асыру үшін инвесторларды тарту. Өз құзыреті шегінде азаматтық қорғау мәселелері бойынша Қазақстан Республикасы Азаматтық қорғаныс заңнамасының орындалуын, сондай-ақ жұмылдыру және жұмылдыру дайындығын  ұйымдастыру және қамтамасыз ету. Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жұмастары бойынша аудандық комиссия төрағасының орынбасары болып табылады. Өз құзіреті шегінде жүктелген сала бойынша жеке және заңды тұлғалармен жеке қабылдаулар жүргізеді.

kn  Байланыс телефоны: 8(72341)2-12-30

 

Байгунусов Айбек ВладимировичАудан әкімінің орынбасары - Сыдыкова Жанар Данелханқызы. 1976 жылы 24 шілдеде Шығыс Қазақстан Облысы Большенарым ауданының Жұлдыз ауылында дүниеге келген. Ұлты қазақ. 1995 жылы Өскемен құрылыс техникумын бітіріп ғимарат үйлерді салу құрылысы мен эксплуатациялау мамандығы бойынша құрылысшы-техник-технолог деген біліктілік берілді. 1999 жылы Д. Серікбаев атындағы Шыгыс Қазақстан техникалық универститетін бітіріп құрылыстағы экономика және менеджмент мамандығы бойынша инженер-экономист, менеджер деген біліктілік берілді.
Еңбек жолын 2000 жылғы Катонқарағай ауданының білім беру бөлімінде eceпшi-oпepaтop болып бастады. 2004 жылдан бастап білім беру бөлімінде экономист-есепші болды. 2006 жылдан білім беру бөлімінің бас экономистін міндетін атқарды. 2008 жылдан экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі бастығының орынбасары болды. 2012 жылдың мамыр айынан бастап Катонқарағай ауданының экономика жәнe бюджетті жоспарлау бөлімінің басшысы болып тағайындалды. 2015 жылғы 1 сәуірден 2019 жылғы 7 қарашаға дейін Катонқарағай ауданынының экономика және қаржы бөлімінің басшысы лауазымында қызмет атқарды. 2019 жылдың 8 қарашасынан бacтaп Катонқарағай ауданы әкімінің орынбасары лауазымына тағайындалды. «Нұр Отан» партиясының мүшесі. Тұрмыс құрған. Қыз тәрбиелеп отыр.

Лауазымдық міндеттері:: Аудандық экономика және қаржы бөлімі, кәсіпкерлік, өнеркәсіп және туризм бөлімі, ауыл шаруашылығы бөлімі, жер қатынастары бөлімдерінің жұмыстарын үйлестіру. Аудан бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы, қазынашылық басқармасы, статистика басқармаларының және екінші деңгейлі банктердің, аграрлық-өнеркәсіптік кешеніндегі барлық шаруашылық жүргізуші құрылымдардың жұмысын үйлестіру. Аудан бюджетін қалыптастыру,стратегиялық, ағымдық жоспарлау және болжау, аудандық бюджеттіңкіріс бөлігін қамтамасыз ету, шығыс бөліктерінің орындалуын қамтамасыз ету, бюджеттік қаражатты мақсатты пайдалану, коммуналдық меншік нысандарының тиімді пайдалану бойынша даму институттарымен, мемлекеттік органдармен байланысты сияқты мәселелерімен айналысу. Ауыл шаруашылығы мен шағын және орта бизнес салаларындағы маркетингілік қызметті ұйымдастыру.Аудан бойынша ауыл шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыру, асыл тұқымды мал шаруашылығын және сапалы ет өнімін өндірушілерді мемлекет тарапынан қаржылық қолдау (субсидиялау) жұмыстарына басшылық жасау, қадағалау және ұйымдастыру. Жер пайдалану, ауыл шаруашылығы тауар өндірушілерін материалдық- техникалық, қаржылық қолдау, агроөнеркәсіп кешенінде кластер құру, мал шаруашылығы және өсімдік шаруашылығындағы өнімдердің сапасын әлемдік стандартқа сәйкестендіру жөніндегі, инфляциялық процестерді бақылау жөніндегі комиссиялардың жұмысына басшылық жасау. Жер қатынастарын реттеу. Ауданның әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламасының орта мерзімдік жоспарларының орындалуын ұйымдастыру. Бюджеттің кіріс бөлігін қамтамасыз ету (инвестициялар тарту) және қаржы жөніндемәселелерін шешу. Инвестиция тарту, ауданның сыртқы экономикалық мәселелерін үйлестіру, кәсіпорындардың төлем қабілеттілігінің төмендеуі мен қаржылық мәселелеріне талдау жасау. Облыс аудандарының әлеуметтік-экономикалық жағдайын бағалауға арналған рейтингілік жүйедегі экономикалық көрсеткіштердің сапалы әзірленуіне басшылық ету. Экономикалық кеңестің қызметін және бюджет берешектерін төмендету жөніндегі үйлестіру кеңесінің жұмыстарын басқару.Аудан рейтингісінің және ауылдық округ әкімдерінің рейтингісі көрсеткіштерінің орындалуын қамтамасыз ету. Облыстық, сондай-ақ аудандық деңгейлерде жүргізілетін мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау көрсеткіштерінің сапасы мен толықтығын бақылауды қамтамасыз ету. Оның құзырына кіретін мәселелер бойынша аудандық әкімдіктің қызметін үйлестіру. Жеке және заңды тұлғалар мен жеке қабылдаулар жүргізу. Өз құзіреті шегінде жүктелген сала бойынша комиссияларға басшылық ету.


kn  Байланыс телефоны 8 (72341) 2–95 -72

 

Аудан әкімінің орынбасары

Лауазымдық міндеттері:
Ішкі саясаттың басым бағыттары. Қоғамдық пікірді зерттеу, зерделеу. Ақпараттық талдау орталықтарының жұмысын үйлестіру. Әлеуметтік инфрақұрылымдардың үкіметтік емес қоғамдық ұйымдармен, саяси партиялармен, қозғалыстармен, діни ұйымдардың жұмысын үйлестіру. Аудандық ішкі саясат, мәдениет және тілдерді дамыту, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар, білім, дене шынықтыру және спорт бөлімдерінің, зейнетақы төлеу орталығы, мұрағат, мұражай, психологиялық-медициналық, педагогикалық консультация мекемесі және денсаулық сақтау салаларының жұмысын үйлестіру. Әлеуметтік салалар бойынша стратегиялық даму бағдарламалары мен орта мерзімдік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету. Мекемелер мен кәсіпорындарда Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі талаптарының орындалуын, еңбек қатынастарының реттілігін, еңбек қорғау шараларының орындалуын қамтамасыз ету. «Жастар саясаты» бағдарламасының орындалуын ұйымдастыру. Әскери патриоттық тәрбие беру мәселесі бойынша және әскерге тіркелу мен әскери қызметке шақыру жөніндегі іс шараларды ұйымдастыру. Ономастикалық, нашақорлыққа және есірткі бизнесіне қарсы күрес, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, қылмыспен күрес және оның алдын- алу жөніндегі, кәмелетке толмағандардың құқығын қорғау, отбасы және гендерлік саясат жөніндегі комиссиялардың жұмысына басшылық ету. Телекоммуникация және пошта-байланыс торабы қызметінің мәселелерін шешу. Көші-қон мәселесі бойынша жұмыстар жүргізу. Мемлекеттік және салалық бағдарламалардың іске асырылуын қамтамасыз ету. Оның құзырына кіретін мәселелер бойынша аудандық әкімдіктің қызметін үйлестіру. Сапа менеджменті жүйесінің халықаралық стандарты (ИСО-9001:2008) талаптарын орындау. Жеке және заңды тұлғалармен жеке қабылдаулар жүргізу.

kn  Байланыс телефоны: 8(72341) 2-11-97

Байгунусов Айбек ВладимировичШҚО Катонқарағай  ауданы әкімі аппаратының басшысы - Байгунусов Айбек Владимирович

Байгунусов Айбек Владимирович 1971 жылы 17 ақпанда Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданының  Верх-Березовка ауылында туған. Жоғары білімі бар: Қазақ мемлекеттік аграрлық университеті,  «инженер-педагог» мамандығы бойынша оқу бітірді.
Еңбек жолын 1988 жылы 29 қыркүйек айында Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы Өрел ауылы «Катонқарағай» совхозында жұмысшы ретінде бастады. 1989 жылы 01 маусымнан 1991 жылғы 28 мамыр аралығында әскер қатарында борышын өтеді. 2009-2014 жылдар аралығында  Малонарым орта мектебінің директоры қызметін атқарды. 2014 жылғы желтоқсан айынан 2017 жылғы шілде айы аралығында Катонқарағай ауданының Солоновка ауылдық округінің әкімі қызметін атқарды. 2017 жылғы 17 шілдедегі аудан әкімінің өкімімен Катонқарағай аудан әкімі аппаратының басшысы лауазымына тағайындалды. 
Үйленген, төрт бала тәрбиелеп отыр. 

Лауазымдық міндеттері:

Аудан әкімі мен әкімдігінің қызметін қамтамасыз ету бойынша аппарат жұмысын ұйымдастыру және оған басшылық ету. Персоналды басқару қызметі, мемлекеттік-құқықтық, ұйымдастыру-бақылау, кеңсе, ақпараттық технологиялар, қаржы-шаруашылық, мемлекеттік құпияларды қорғау жөніндегі бөлімдердің қызметтерін үйлестіру.Жергілікті атқарушы органдардың басшыларын тәртіптік жауапкершілікке тарту және тәртіптік жауапкершілікті алу туралы ұсыныстарды дайындауды ұйымдастыру. Жоғары лауазымды қызметкерлердің құзыретіне жатқызылған еңбек қатынастарын қоспағанда, тұрғаніссапарға жіберу, еңбек демалысын беру, материалдық көмек көрсету және басқа да мәселелерді шешу.Жоғары лауазымды қызметкерлердің құзыретіне жатқызылған еңбек қатынастарын қоспағанда, аппараттың техникалық  қызметкерлерініңтәртіптік жауапкершілік мәселелерін шешу.Ауданның атқарушы органдарының аудандық әкімдік мәжілісіне мәселелерді дайындау жөніндегі қызметін үйлестіру және жоспарлау, аудан әкімдігінің жұмыс жоспарының және қаулыларының орындалуына бақылау жасау. Жергілікті атқарушы органдар мен ауылдық округ әкімдерінің Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің нормативтік актілерін, облыс және аудан әкімдерінің, шешімдерін, өкімдерін және тапсырмаларын орындау жөніндегі қызметін үйлестіру. Аудан әкімі өткізетін кеңестерді, әкімнің басқа да іс-шараларын ұйымдастырушылық және құжаттамалық жағынан қамтамасыз ету. Ауылдық округтердің әкімдеріне, жергілікті атқарушы органдардың жұмыс әдісі мен тәсілін жетілдіруге тұрақты әдістемелік және практикалық көмек көрсету. Аудан әкімінің облыс әкімінің аппаратымен байланысын қамтамасыз ету және оның тапсырмаларын орындауды ұйымдастыру. Аудан әкімінің аудандық мәслихатпен, республикалық басқару органдарының аумақтық бөлімшелерімен өзара қызметін қамтамасыз ету. Аудандық атқарушы органдардың басшыларын, ауылдық округ әкімдерін және аудан әкімі аппаратының әкімшілік мемлекеттік қызметшілерін тәртіптік жауапкершілікке тарту жөнінде ұсыныстар дайындау. Аппараттың құрылымдық бөлімшелерінің міндеттері мен өкілеттіліктерін айқындау. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдылықтарымен белгіленген тәртіпте аудан әкімі аппаратының техникалық қамту қызметкерлерін тағайындау және қызметтен босату. Аудандық наградалар, конкурстық және тәртіптік комиссиялардың жұмысына басшылық ету. Аудандық аумақтық сайлау комиссиясының референдумдар мен сайлауларды өткізу жөніндегі жұмысын материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етуді ұйымдастыру.Сапа менеджменті жүйесінің халықаралық стандарты (ИСО-9001:) талаптарын орындау. Құпия істер бойынша жұмыстарға басшылық жасау. Әдеп жөніндегі уәкіл ретінде Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Әдеп жөніндегі уәкіл туралы Ережеге сәйкес мемлекеттік қызметшілер арасында әдеп кодексін бұзушылықтардың профилактикасын қамтамасыз ету.

kn  Байланыс телефоны: 8-72341-2-18-69

 

 

Маратбеков Даулет МаратбекұлыКатонқарағай ауданы әкімінің азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар жөніндегі көмекшісі - Маратбеков Даулет Маратбекұлы 1994 жылы 14 ақпанда Катонқарағай ауданы Мойылды ауылында дүниеге келген. 2017 жылы Қазақстан-Американдық Еркін университетін "Ақпараттық жүйелер" мамандығы бойынша бітіріп, "Техника және технология бакалавры" дәрежесі берілді. Еңбек жолын 2014 жылдың қыркүйек айында дене шынықтыру пәнінің мұғалімі болып бастады Мойылды орта мектебі, Катонқарағай ауданы, Мойылды ауылы. 2015 жылдың шілде айынан 2016 жылдың желтоқсан айына дейін "Катонқарағай ауданы әкімінің аппараты" ММ бағдарламашысы қызметін атқарды. 2016 жылы желтоқсаннан 2019 жылы шілдеге дейін Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының кеңсе және ақпараттық технологиялар бөлімінің бас маманы қызметін атқарды. Катонқарағай ауданы әкімінің 2019 жылғы 9 шілдедегі № 123-ж өкімімен аудан әкімінің азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар жөніндегі көмекшісі болып тағайындалды.

Функционалдық міндеттері: Аудан әкімінің күнделікті және апталық жұмыс кестесін құру, шараларды әзірлеу және кестеге сәйкес өтуін қамтамасыз ету. Аудандық төтенше жағдайлар жөніндегі комиссияның жұмысын үйлестіру, жүргізу. Аудан көлемінде төтенше жағдайлар болса оның зардаптарын жоюға арналған жұмыстармен шұғылдану.  Аудандық көшіру комиссиясының жұмысын жүргізу, ауылдық округ әкімдерімен төтенше жағдайлар туралы жұмыстарды жүргізу. Азаматтық қорғаныстың республикалық, облыстық оқуларына тыңдаушылар жіберу. Ауданның ведмоствоаралық комиссияның хаттамаларын жүргізу. Жоғары орындардан  келген құжаттарды орындау және бақылауда ұстау. Ауыл округтерінің өрт сөндіру тірек пунктеріне басшылық жасау. Ауылдық округ әкімдеріне төтенше жағдай жұмыстары  бойынша тапсырмалар беру. Төтенше жағдай жұмыстары  бойынша арыз-шағымдарға жауап беру. Жоғары орындардан  келген (қаулы, өкім, шешімдерге) аудан бойынша басшылық  жасауға, сала бойынша оны орындалуын қамтамасыз ету.

kn Байланыс телефоны 8 (72341) 2–16 -06

 

Аңсабаев Олжас МанасұлыШҚО Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының ұйымдастыру және бақылау бөлімінің басшысы - Аңсабаев Олжас Манасұлы
Аңсабаев Олжас Манасұлы 1989 жылы 06 маусымда Большенарым ауданы Большенарым ауылында дүниеге келді. Ұлты қазақ. 2007 жылы Большенарым ауылдық Лицейін бітірді. 2014 жылы Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік техникалық университетінің «Орман қорлары және орманшылық» мамандығы бойынша бітіріп, ауыл шаруашылығы магистрі дәрежесі берілді.
Еңбек жолын 2011 жылы 25 шілдеде «Большенарым орман шаруашылығы» ММ-де Көк-Терек орманшылығы орманшысының уақытшы көмекшісі болып бастады. 2014 жылы ШҚО табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының, «Орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» бөлімінің бас маманы қызметін атқарды. 2014 жылғы қыркүйек айынан Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының инспекторы болып қызмет атқарды. 2016 жылғы 31 мамырдан  Катонқарағай ауданы әкімінің азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар жөніндегі көмекшісі болып қызмет атқарды. Катонқарағай аудан әкімінің өкімімен 2018 жылғы 21 желтоқсанның №184-ж шешімімен Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының ұйымдастыру және бақылау бөлімінің басшысы болып тағайындалды.

Орындайтын қызметтерi:
Бөліммен басқаруды жүзеге асырады. Облыс, аудан әкімінің өкім, шешімдерінің орындалуына бақылау жасайды. Қазақстан Республикасының Президенті, Қазақстан Республикасы Парламентінің, өкілдік үкіметінің жергілікті органдарының депуттатарын, мемлекеттік референдумдарының сайлауына ұйымдастыру-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асыру. Бөлімге түскен жеке және заңды тұлғалардың хаттарын және ауызша өтініштерін қарастыру. Бөлімнің келешек және ағымдағы жоспарлауын жүзеге асыру, оның орындалуына бақылауды қамтамасыз ету.
Аудан әкімінің аппараттық кеңесте берген тапсырмаларын және аудан әкімінің тұрғындар алдында берген есебі кезіндегі сын-ескертпелер мен ұсыныстардың орындалуына бақылау жасайды.
Аудан әкімінің аппараттық кеңесіне  күн тәртібін әзірлеу. Аудан әкімінің аппараттық кеңесіне    құжаттарды әзірлеу.  Облыстық әкімшілік отырысына құжаттарды әзірлеу. ЖТТ базасының дерекқорын жүргізу. Аулдан әкімінің желілік кестесін әзірлеу. Аудан көлемінде өткізілетін ісшаралардың жоспарын әзірлеу. Әкімшілік бойынша  кезекшілік кестесін құру.

kn  Байланыс телефоны 8(72341)29304


Құсманова Лашын Қалиахметқызы ШҚО Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының кеңсе және ақпараттық технологиялар бөлімінің басшысы - Құсманова Лашын Қалиахметқызы

1961 жылы  17 наурызда  Шығыс Қазақстан облысы Большенарым ауданы Майемер ауылында дүниеге келген.

1985 жылы Өскемен құрылыс - жол институтының «Экономика және қала шаруашылығын ұйымдастыру» мамандығы бойынша аяқтаған, біліктілігі «Инженер-экономист»;  1985 -жылдарда өз еңбек жолын аудандық орталық емханасының экономисі болып жұмыс жолын бастаған. 2000 жылдан 2007 жыл аралығында  Катонқарағай  аудандық  аумақтық Басқармасында кадр мәселесі жөніндегі инспектор маманы болып қызмет атқарған. 2007 жылдан 2013 жылдың шілдесіне дейін Катонқарағай ауданы  әкім аппаратындағы кеңсе бөлімнің меңгерушісі, 2013 жылдың шілдесінен қазіргі уақытқа дейін Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының кеңсе және ақпараттық технологиялар бөлімінің басшысы лауазымында қызмет атқарады.

Орындайтын қызметтерi

Кеңсе және ақпараттық технологиялар қызметімен басқару және бөлім алдында тұрған міндеттерді қамтамасыз ету. Әкім аппараттарында және оның бөлімдерінде ауылдық округтерде іс-жүргізуді және оның бақылауын ұйымдастыру. Әкім аппараттарында және оның бөлімдерінде,  ауылдық округтерде атқарушылық тәртіптің жағдайын талдау. Облыс әкімінің қаулылары мен өкімдерінің орындалуын бақылау және  аудан  әкімінің тапсырмаларындер ұйымдастыру, олардың орындаушылармен уақтылы орындалуына бақылауды жүзеге асыру.  Аудан әкімі аппаратының құжат айналымы, «ЭСЕДО» бағдарламасымен жұмыс жүргізу, бағалық талдау бойынша дұрыс есеп беруді бақылау.  Мұрағат құжаттарын уақытша сақтауды, оларды өңдеп және мемлекеттік мұрағатқа тапсыруды ұйымдастыру. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарастыруға, жеке мәселелер бойынша қабылдауға бақылауды ұйымдастыру.
Отбасылы, 3 бала тәрбиелеп, өсірген. «Нұр Отан» партиясының мүшесі.

kn  Байланыс телефоны 8(72341)21838

 

Катон қарағай ауданы әкімі аппаратының персоналды басқару бөлімінің басшысы - вакансия

Бөлімнің міндеттері мен функциялары:

Мемлекеттік органның персоналды басқарудың тұтас жүйесін қалыптастыру. Мемлекеттік органның персоналды басқарудың тұтас жүйесі шеңберінде мемлекеттік қызметті өткеруді қамтамасыз ету. Мемлекеттік органда ұжымдық мәдениетті қалыптастыру және қолайлы әлеуметтік-психологиялық еңбек климатын дамыту.
мемлекеттік органның персоналды басқару стратегиясын әзірлеу және іске асыру;
мемлекеттік органның кадр, оның ішінде мамандық және біліктілік бойынша қажеттілігін талдау және жоспарлау;
мемлекеттік органның кадр құрамын қалыптастыру, конкурстық іріктеуді ұйымдастыру;
мемлекеттік органның кадр мониторингі және кадрлық іс жүргізуді, оның ішінде «е-қызмет» персоналды басқарудың ақпараттық жүйесі арқылы жүргізу; әкімшілік мемлекеттік қызметшілерінің біліктілік талаптарын сақталуын қадағалау. мемлекеттік органда кәсіби бейімделу мен тәлімгерлікті ұйымдастыру;) мемлекеттік органның кәсіби кадр дамуын, оның ішінде қайта даярлау, біліктілігін арттыру, тағылымдамалардан өтуін ұйымдастыру арқылы қамтамасыз ету; конкурстық, аттестаттау, тәртіптік және кадр мәселелері жөніндегі өзге де комиссиялардың қызметін ұйымдастыру және қамтамасыз ету; мемлекеттік қызметке кіру, өткеру және тоқтату рәсімдерін сақтауды қамтамасыз ету;
мемлекеттік қызметшілердің қызметіне бағалау жүргізуді ұйымдастыру, олардың аттестаттау рәсімдерінің сақталуын қамтамасыз ету;
мемлекеттік қызметкерлерінің жеке бас құжаттарының және қызметтік тізімдеріне дербес деректерiн, бағалау, аттестаттау және оқудан өту нәтижелерi туралы мәлiметтердi уақытылы толтырылуды қамтамасыз етеді.
мемлекеттік органда еңбек заңнамасы мен мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың орындалуын қамтамасыз ету, еңбек режимі мен жағдайларының сақталуын, сондай-ақ мемлекеттік қызметте болуға байланысты шектеулердің сақталуын қамтамасыз ету;
мемлекеттік қызметшілердің әлеуметтік және құқықтық қорғалуын қамтамасыз ету, мемлекеттік орган басшысына оларды көтермелеу және ынталандыру бойынша ұсыныстарды енгізу.

kn  Байланыс телефоны: 8(72341)21354

 

Какоков Алтайбек ШаяхметовичШҚО Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының мемлекеттік-құқықтық мәселелер бөлімінің басшысы - Алтайбек Шаяхметович Какоков 1963 жылғы 7 қаңтарда Шығыс Қазақстан облысы Большенарым ауданы Большенарым ауылында дүниеге келген. Білімі жоғары.
Мектепті бітірген соң Большенарым ауданының «Қазақстанның 40 жылдығы» совхозында жұмыс істеген, 1980-1985 жылдары Ново-Покровка совхоз-техникумын тәмамдап, Большенарым ауданының «Қазақстанның 40 жылдығы» совхозында веттехник, содан соң Большенарым ауданының АКТУ -22 тәрбиеші болып жұмыс істеген, 1994 жылдан 1997 жылдар аралығында интернат директоры, 1997 жылдан ішкі істер органдарында аға жедел уәкілі қызметін атқарған, 2003 жылдан ШҚО МСЭҚБ Катонқарағай ауданы бойынша басқармасының жетекші маман-заңгері, 2007 жылдан бастап Катонқарағай аудандық мәслихаты аппаратының бас маманы, 2017 жылдың мамыр айынан бастап аттестация қорытындысы бойынша Катонқ

Бөлім басшысының міндеттері:
Мемлекеттік-құқықтық жұмыстар бөлімінің жұмысын үйлестіреді, басшылық жасайды;
Аудан әкімінің және оның аппаратының мүліктік және басқада заңды  құқықтары жөніндегі мүддесін заңды құралдар арқылы қорғауға қатысады;
Лауазымды қызметкерлеріне және дербес бөлімдеріне, қала ауылдық округ әкімі аппаратына құқықтық жұмыстар жөнінде кеңестер береді;
Аудан әкімдігінің қала, ауылдық округ әкімдерінің нормативтік құқықтық актілерінің, нотариаттық іс-әрекет есебін жүргізу және мониторингін тиісті органдарға беруін қамтамасыз етеді;
Аудан әкімінің және әкімдіктің актілер жобаларының заңнама талаптарына сәйкес келуін тексереді, оларға беттер бойынша дәйектендіру жүргізеді;
Аудан әкімінің нормативтік –құқықтық актілерінің жобасын дайындауға қатысады;
Аудан әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеуден өткізілуін қамтамасыз етеді;
Қала, ауылдық округ әкімшіліктерінің, дербес бөлімдерінің, аудан әкімінің аппаратының мемлекеттік қызметкерлеріне құқықтық оқуды өткізілуін ұйымдастырады;

Қазақстан Республикасының «Медиация туралы» заңына сәйкес кәсіби емес медиаторлардың және алқабилердің тізімін жүргізеді, есебін береді.
Құқық қорғау саласындағы әр түрлі бағдарламалармен жұмыс жасайды, Өз міндетін халықаралық стандарты ИСО 9001:2000 сапа менеджменті жүйесінің талаптарына сай атқарады.

Мемлекеттік құқықтық жұмыстар бөлімінің жұмысын үйлестіруді, аудан әкімінің және оның аппаратының мүліктік және басқа да заңды  құқықтары жөніндегі мүддесін заңды құралдар арқылы қорғауға қатысу, лауазымды қызметкерлеріне және дербес бөлімдеріне, қала ауылдық округ әкімі аппаратына құқықтық жұмыстар жөнінде кеңестер беру, аудан әкімдігінің қала, ауылдық округ әкімдерінің нормативтік құқықтық актілерінің, нотариаттық іс-әрекет есебін жүргізу және мониторингін тиісті органдарға беруін қамтамасыз ету, қала, ауылдық округ әкімдерінің, дербес бөлімдерінің, аудан әкімінің аппаратының мемлекеттік қызметкерлеріне құқықтық оқуды өткізілуін ұйымдастыру, Қазақстан Республикасының «Медиация туралы» заңына сәйкес кәсіби емес медиаторлардың  және алқабилердің тізімін жүргізу және есебін беру, құқық қорғау саласындағы әр түрлі бағдарламалармен жұмыс жасау, орындалуын қадағалау, тоқсандық жылдық есебін жүргізу, аудандық құқық бұзушылыққа қарсы ведомствоаралық комиссияға хатшылық ету және құжаттарының сақталуына жауап беруді қамтамасыз етеді.

Аудан әкімінің және әкімдіктің актілер жобаларының заңнама  талаптарына сәйкес келуін тексеру оларға беттер бойынша дәйектендіру жүргізу, аудан әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеуден өткізілуін қамтамасыз ету, өз міндетін халықаралық стандарты  ИСО 9001:2000 сапа менеджменті жүйесінің талаптарына сай атқарады.

 

kn  Телефон: 8-72341-2-23-44

Қазиева Динара Оралқанқызы ШҚО Катонқарағай ауданы әкімі аппаратының қыржы-шаруашылық  бөлімінің басшысы- Қазиева Динара Оралқанқызы

1978 жылы  02 қазанда   Шығыс Қазақстан облысы Большенарым ауданы Ново-Хайрузовка ауылында дүниеге келген.
2011  жылы Шығыс Қазақстан аймақтық университеттін «Қаржы» мамандығы бойынша аяқтап, «Қаржы бакалавры» академиялық дәрежесі берілді.
Еңбек жолын 2000 жылы «Ұшқын» шаруа қожалығында есепші болып бастаған.  2007 жылдан 2013 жылдың желтоқсан айына дейін Катонқарағай ауданы  әкім аппаратында штаттан тыс бухгалтер болып қызмет атқарған. 2013 жылғы желтоқсан  2015 жылғы сәуір айы аралығында  «Катонқарағай ауданының қаржы бөлімі» ММ -де  бас маманның міндетін атқарушысы және бас маман лауазымдарында  қызмет атқарған. 2015 жылдың сәуір айынан 2016 жылдың тамызына дейін «Катонқарағай ауданының экономика және қаржы бәлімі» ММ -де бас маман болып қызмет атқарған. 2016 жылғы 1 тамыздан бастап « Катонқарағай аудан әкімінің аппараты» ММ-де  қаржы –шаруашылық бөлімінің басшысы лауазымына тағайындалды.

Орындайтын қызметтерi :  Аудан әкімінің өткізетін іс-шараларын ұйымдық-техникалық қамтамасыз ету. Аудан әкімі аппаратының қаржы-шаруашылық жұмысына басшылық жасау және техникалардың жүріп тұруын реттеу, өз құзырындағы мәселелер бойынша аудан әкімі аппаратының басшысына ұсыныс енгізу. Қазақстан Республикасы Қаржы Министрі және Қазынашылық департаменті бекіткен арнайы қолданыстағы  Ереже мен Нұсқауға сәйкес аудан әкімі аппаратындағы бухгалтерлік барлық есеп жұмыстарын жүргізу. Бюджеттік қаржының мақсатты және тиімді пайдалануын бақылау. Қаржылық жылға арналған мемлекеттік сатып алу жоспарына сәйкес қаралған қаржының игерілуін, сатып алу заңдылықтарының сақталуын қадағалау, бақылау жасау. Мүліктер мен заттардың тозуына заңдылықтарға сәйкес жыл сайын мониторинг жүргізіп, есептен шығару және түгендеу жұмыстарының атқарылуын бақылау. Аудан әкімі аппаратында сапа менеджменті жүйесінің халықаралық стандарты (ИСО-9001:2008) талаптарының орындалуын қадағалау. Бөлімнің жылдық және тоқсандық жоспарын әзірлеу, оның орындалу барысы туралы ақпарат ұсыну.

kn Байланыс телефоны 8 (72341) 2–16-41

 

Парақтар өзгертілді: 15-11-2019